בורג' בנימינה – המקום הכי מומלץ לאירועים תחת כיפת השמיים

גן אירועים בבנימינה

עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי בזמן הקרוב? מחפשים אחר מתחם אירוח פסטורלי ומרהיב ביופיו באזור בנימינה? זה הזמן לדעת הכול על בורג'   בנימינה, המקום הכי טבעי לאירוע הבא שלכם.

מתחם האירועים בורג' בנימינה החל לפעול במהלך שנות ה-90 של המאה הקודמת, כאשר המתחם עצמו ממוקם בתוך השטח בו פעל החאן הגדול וההיסטורי

של אדמות ה-בורג' אשר נרכשו על ידי הברון רוטשילד בשנת 1900 למטרות עיבוד האדמות על ידי משפחות המסיידים של זיכרון יעקוב.

כל פתרונות האירוח בהתאמה אישית מלאה לכל סוגי האירועים

אירועים המתקיימים במתחם בורג' בנימינה, מאפשרים לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים להליכי ההפקה של אירועים בחיק הטבע ותחת כיפת השמיים. מצד אחד, אתם נהנים מתפאורה טבעית של אחד מהאתרים ההיסטוריים החשובים של האזור, ומצד שני, אתם נהנים מפתרונות אירוח והפקה מודרניים ועכשוויים המותאמים לכל צרכי האירוח המודרני בענף האירועים. צוותי הניהול והאירוח של מתחם האירועים בורג' בנימינה, ילוו אתכם לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע הבא שלכם, כאשר לנגד עיניהם עומדת מטרה אחת: יצירת אירוע בלתי נשכח.

פתרונות האירוח וההפקה המוצעים לכם במתחם משלבים בתוכם את כל צרכי האירוח, החל מפתרונות הגברה ותאורה, דרך פתרונות קולינאריה ברמה הגבוהה ביותר ועד לשילוב אטרקציות שונות אותן ניתן להתאים לאופי וסוג האירוע אותו תרצו לקיים.

הפתרונות הקולינאריים של מתחם האירועים בורג' בנימינה, מבוססים על שיתוף הפעולה הדוק ופורה עם קייטרנג בראף המתמחה ביצירת תפריט אירוח על בסיס חומרי הגלם הטבעיים והאיכותיים של התוצרת החקלאית באזור.

במתחם בורג' בנימינה ניתן לקיים אירועים פרטיים אקסקלוסיביים כגון: אירועי חתונה ואירועי בר/בת מצווה וזאת לצד אירועים עסקיים כגון: נפשי ערב לעובדי חברות וארגונים, אירועי השקה וכדומה. לכל סוגי האירועים המתקיימים במתחם, תוכלו למצוא פתרונות אירוח והפקה המותאמים עבורכם ברמה האישית, דבר ההופך את מתחם בורג' בנימינה לאחד מאותם גני אירועים מומלצים בבנימינה לכל סוגי האירועים. לפרטים נוספים אודות המתחם ופתרונות האירוח וההפקה המוצעים לכם במקום, אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי בורג' בנימינה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פריקת מתנות לשנה החדשה: 12 יתרונות וחסרונות ראויים לציון
המסורת של הענקת מתנות לשנה החדשה היא ארוכת שנים, נחגגת ברחבי העולם, וגדושה במשמעות. עם זאת, כמו רוב...
קרא עוד »
יול 30, 2023
ODT לימי הולדת – כך תארגנו אירוע בלתי נשכח
בניגוד לימים עברו, כיום אנו נוהגים לחגוג ימי הולדת ובגדול. אין מדובר כאן בעוד מסיבה או חגיגה, אלא...
קרא עוד »
יול 27, 2021
אוהלים לאירועים
אוהל לאירועים הוא נושא הדיון החם ביותר. מקונצרטים בחוץ ועד קבלות פנים לחתונה, אוהלים מציעים מרחב נוח...
קרא עוד »
אוג 22, 2022