מה חשוב לבדוק כשבוחרים מיטת ילדים

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מיטת ילדים

הורים רבים מגיעים אל השלב הזה לאחר שהם כבר רואים כי התינוק הקטן שלהם כבר גדל, וכעת הם מחפשים אחר מיטה בגודל שיהיה לו נוח אחרי שמיטת התינוק כבר גבוהה מידי וקטנה מבחינת המידה. זה הזמן עבור רכישה של מיטת יחיד לפעוט שגדל בצורה מהירה, וכאן זה חשוב לשים את הדגשים על כל מה שהופך את הבחירה הזו לנכונה ויעילה למשך של כמה וכמה שנים עד אשר עולה הרגע של רכישה פעם מחדש.

בסיס חזק מעץ מלא

מיטה עבור ילדים היא כזו אשר תעבור לא מעט בשנים בהם ילדים אוהבים להשתובב בצורה שיכולה ליצור נזקים במידה והבסיס של המיטה לא מספיק איכותי וחזק. דבר זה אומר כי גם הציפוי של החומר שממנו עשויה המיטה חייב להיות עמיד בפני מכות ושריטות, וגם החומר עצמו חייב להיות חזק ומאסיבי בצורה שלא תיצור שבר עם כל קפיצה או פעולה אקטיבית אחרת בשעה של משחק. העדיפות היא עבור מיטה אשר עשויה בבסיס שלה מעץ מלא, במיוחד כאשר מדובר במיטה עבור חדרי ילדים.

אזור של אחסון נוסף

כאשר מגדלים ילדים הרבה מאוד הורים לומדים כי הם מוסיפים עוד ועוד ציוד אשר רק הולך וגדל לו עם הזמן. הנטייה היא לאגור את כל אלה עבור הילד הבא, וכך נוצר מצב כי מקום האחסון הראשי, שהוא ארון הבגדים מתמלא לו בקצב די משוגע. זה תמיד יכול להועיל כי המיטה תגיע עם חלל אחסון מתחת לה, וכך מחליטים האם לשים מתחת לה את המשחקים והצעצועים או שמיכות ובגדים של העונה שעברה.

מזרון שמתאים לילדים

ילדים הם כאלה שיש להם משקל גוף די קטן והם זקוקים למזרן נוח אשר מכיל את האפשרות ליצור משטח יציב למהלך בריא ונוח של שינה. לא זקוקים למזרן הכי איכותי שאפשר, ועבור גוף קטן מידות ומשקל מזרן רגיל עם ספוג כחול יעשה את הפעולה של איזון הגוף והלחצים בזמן השינה באופן יעיל למדי. אם רוצים לשדרג עם מזרן שמגיע גם עם שכבת פינוק רכה ונעימה, זה בהחלט אפשרי, אבל לא מן ההכרח.

אולי יעניין אותך גם חדר שינה קומפלט

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה עגילים צמודים תמיד ישארו באופנה
אין ספק כי אופנה היא דבר חולף וכי כל כמה שנים או אפילו חודשים היא משתנה. פעם האופנה היא צבע שחור ואילו...
קרא עוד »
נוב 07, 2018
חברה להפקת כנסים
חברה להפקת אירועים וכנסים מבצעת הרבה מאד כנסים מסוגים שונים ובשפע של נושאים ומטרות. יש כנסים שהם עבור...
קרא עוד »
אוק 18, 2020
יתרונות של מוצרים חד פעמיים
עד כמה שזה נחמד ונעים לבצע שימוש חוזר בכל מיני פריטים שנמצאים אצלנו בבית ומחוצה לו, ישנם פריטים...
קרא עוד »
אוק 24, 2021