פגשתם נחש? אסור להרוג! צלצלו ללוכד נחשים מוסמך מיד

פגשתם נחש? אסור להרוג! צלצלו ללוכד נחשים מוסמך מיד

מפגש עם נחש יכול להיות מבהיל במיוחד. בנוסף, פעמים רבות אנחנו רואים רק חלק קטן מהנחש ולא ניתן לזהות אם הוא ארסי או לא. אנשים רבים נלחצים בעת מפגש עם נחש ומנסים להרגו אך זוהי עבירה על החוק במדינת ישראל מכיוון שהנחשים נחשבים לחיית בר מוגנת. אז כיצד יש להתנהל בעת מפגש עם נחש?

התנהלות בעת מפגש עם נחשים

בניגוד לדעה רווחת האומרת שבעת מפגש עם נחש יש לקפוא במקום על מנת לא להבהילו, מומלץ להתרחק מין הנחש למרחק של כשני מטרים לפחות. בנוסף, נסו לשמור על קשר עין עם הנחש על מנת שתדעו היכן הוא או לפחות באיזה אזור הוא בעת הגעת לוכד נחשים. ברגע שאתם בטוחים ושיש מכשיר טלפון בהישג יד זהו הזמן לצלצל ללוכד נחשים ולקבל ממנו הוראות נוספות וגם להיעזר בו על מנת לזהות את סוג הנחש. לפרטים ומידע נוסף היכנסו לאתר https://snaker.co.il/.

מה עושה לוכד הנחשים?

לוכדי הנחשים הינם אנשים אשר מוסמכים מטעם רשות הטבע ללכידת נחשים ומכירים בעל פה את כל סוגי הנחשים המופיעים בתוך מדריך נחשים של ישראל. זמינותם גבוהה והם מתורגלים בהגעה מהירה למקום בשעת הצורך. לאחר לכידת הנחש מבצעים לוכדי הנחשים סריקה במקום על מנת לוודא שאין עוד נחשים בקרבת מקום ויתדרכו את בני הבית או את מזמיניהם כיצד להתנהג על מנת למנוע הגעה של נחשים נוספים. בנוסף, עוד במהלך שיחת הטלפון בעת הזמנת לוכד הנחשים תקבלו תדרוך מלא ומקצועי כיצד יש להתנהג עם הנחש על מנת לצמצם את הסכנות. לאחר עזיבת לוכד הנחשים את הזירה, ישחרר לוכד הנחשים את הנחש בטבע, הרחק ממקום מיושב משום הנחש הינו חית בר מוגנת במדינת ישראל.

איך בוחרים לוכד נחשים

בדרך כלל, כשמחפשים לוכד נחשים אנחנו צריכים את שירותיו באופן דחוף. מסיבה זו אין ממש זמן לחפש המלצות ולקרוא ביקורות באינטרנט. טיפ מהותי לבחירת לוכד נחשים הינו סיכום מחיר עם לוכד הנחשים עוד בטלפון וכמובן לסכם את כל הפרטים העלולים לגרום לתוספת במחיר. בנוסף, מומלץ לחפש לוכד נחשים באזורכם על מנת שיוכל להגיע בהקדם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי פלטפורמה לכלה – הבחירה הנכונה לכל כלה
אחת ההתלבטויות הקשות ביותר שעומדות בפני כל כלה, היא אילו נעליים לנעול ביום החתונה. זו התלבטות לא...
קרא עוד »
יונ 04, 2021
שינוי המצוינות הארגונית: חשיפת ההיבטים הנסתרים של פעילויות וסדנאות
בתחום הפיתוח הארגוני, פעילויות וסדנאות עומדות בתור מגדלור של שינוי, מניע צמיחה וטיפוח תרבות של שיפור...
קרא עוד »
דצמ 20, 2023
טבעות אירוסין
טבעת האירוסין היא סמל לאהבה ומחויבות. זוהי גם אחת ממתנות החתונה הפופולריות ביותר. טבעת האירוסין...
קרא עוד »
ספט 07, 2022