למה חשוב לשים בר מים באירוע

להבטיח אספקה של מים נקיים וטריים באירוע היא קריטית להנאה ולבריאות האורחים. יותר ויותר מארגני אירועים מודעים לחשיבותו של בר מים באירוע שיספק במהלכו מים איכותיים למשתתפים. כל הפרטים על חשיבותו של בר מים באירוע ומה ההבדל בין מים לסוגי שתייה אחרים, אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם. 

בר מים לאירוע – אופציה הכרחית

כמו שדואגים לשף שיעשה את המנות הכי טובות, עם חומרי גלם איכותיים וטריים, כך אנו אמורים לדאוג לאספקת מים שוטפת במהלך האירוע. חשוב לשים מתקן של בר מים מחובר לחשמל ולספק כמה מתקנים, אם מדובר באירוע גדול. בר המים צריך להיות במיקום נגיש, באזור הקייטרינג, ואפשר גם לשים לידו שילוט. 

למה המים הכרחיים כל-כך? המים בריאים, על-כך אין ספק. הם שוטפים את פסולת הגוף, מווסתים את הטמפרטורה שלו ואף מסייעים לתפקוד המוח. 

בשל הסיבות הללו, חשוב לשתות במהלך האירוע. בין אם מדובר באירוע הכולל ריקודים קופצניים או פעילויות שונות, חשוב שהאורחים ישתו במהלכו, כדי שהנאת האורחים לא תיפגם בשל צמא והתייבשות. ולא רק לחדש מנות אוכל שהסתיימו אלא גם כדי מים שהתרוקנו. 

מים לעומת סוגי שתייה אחרים

אמנם באירועים מוגשת שתייה, אך יש הבדל מהותי בין שתיית מים לשתיית משקאות אחרים. למעשה, משקאות שונים, שאינם מים אף סותרים את התכונות הטובות שיש במים. לדוגמא, משקאות המכילים קפאין כגון תה וקפה הם למעשה משקאות שלא מאפשרים למים לסייע לגוף. הם משתנים ומעוררים את בלוטת יתרת הכליה ולכן דווקא מוציאים את המים מהגוף.

גם שתייה מוגזת או קלה נחשבת כמשתנת. משקאות קלים, או אלו הנקראים בעצם ממותקים, מכילים כמויות גדולות של זרחן היכול לגרום להתדלדלות הסידן בעצמות של הגוף.  

גם מיצי פירות שאנו מניחים שהם בריאים לאו תמיד מועילים לגוף. הם עלולים לגרום לרגישות בלבלב, בעיקר אם מדובר בפירות עשירים בסוכר. משקאות מוגזים גם הם עתירי סוכר ועלולים לגרות את תפקודי הלבלב. פחית משקה מוגז מכילה יותר מ-9 וגם המון קלוריות. בקיצור, רק מים. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מור קורן ביקורת
כל תלמיד שמעונין ללמוד באחת האוניברסיטאות האיכויות בארץ נזקק לעבור בחינה פסיכומטרית והדרך לעשות זאת...
קרא עוד »
אוק 16, 2018
באילו מקרים כדאי ומשתלם להשכיר מיניבוס
לאחרונה יצא לכם לשמוע על אנשים שהשכירו מיניבוס בינוני בלא מעט מקרים? אתם תוהים האם גם עבורכם זה יכול...
קרא עוד »
מאי 11, 2022
מסך הולוגרמה לכל אירוע
תראו, אי אפשר להסתיר את העובדה שאנחנו נמצאים בעידן חדש. הכל קורה נורא מהר. אנחנו נאלצים להגיב במהירות...
קרא עוד »
ינו 30, 2022