בת מצווה באשדוד – חוגגים את הכניסה לגיל ההתבגרות

3 טיפים להפקת אירועים עצמאית

כשהילדה הופכת לנערה

אפשר כבר לומר מזל טוב? הבת המקסימה שלכם הגיעה לגיל המצוות, ההתרגשות בשיאה. שתים עשרה שנים של התבשלות עד לרגע הבגרות. כעת, עם הגיל, היא נחשבת לנערה באופן רשמי. אומנם אין ציפייה לעלייה לתורה כשמדובר במין הנקבי, אך נהוג בהחלט לחגוג בתופים ובמחולות את האירוע החגיגי. התגלגלות העניינים מובילה אותנו להיות נוכחים לטקס בת המצווה הראשון שנערך בבית כנסת רפורמי בשיקגו בשנת 1930, ומאז טקסי בת מצווה נערכים באופן לא פורמלי, כשהדובדבן שבקצפת הוא הזמנת אורחים – קרובים וחברים – לאירוע מושקע באולם אירועים, שם נושאת הנערה המתבגרת שהגיעה למצוות בנאום מרגש לצד הוריה, האורחים המוזמנים נהנים מזמן איכות של משפחה וחברים, לצד מנות עשירות בטעמים, בופה, קינוחים וריקודים. מי שגר באשדוד והסביבה, מוזמן לחגוג בת מצווה באשדוד ולהפעים את כולם באטרקציות, באווירה ובתחושה ביתית וחמה.

בת מצווה באשדוד

חגיגות הנערה לפני הנער

כששואלים מדוע חוגגת הנערה לפני הנער, מדוע יש פער של שנה, התשובה נמצאת בגוף השאלה. הנערה אשר בינתה רבה גם על פי דברי התורה, מתבגרת מהר יותר גם פיזית וגם רגשית, לכן היא מקדימה את הנער המתבגר ומקדשת את נעוריה החדשים שנה לפניו. להורים זהו רגע מרגש לא פחות כיוון שהם עדים לשינויים של הילדה הקטנה, מתבוננים בה ומבינים את השפעת החינוך שלהם על עולמה. זוהי בהחלט סיבה למסיבה, לכן בת מצווה באולם אירועים היא אירוע מקסים שחשוב לקיים כדי להנציח את הרגע המרגש שלא ישוב עוד.

הנאה צרופה בחגיגות בת המצווה

חגיגת בת מצווה באשדוד מבטיחה לכם הנאה צרופה, התרגשות עצומה, אטרקציות נהדרות, אוכל טעים, אווירה אינטימית, מוזיקה מותאמת – הכל למען ילדת בת המצווה שמציינת את עולמה החדש. כבר בשנות ה-60 קבע הרב הראשי של ישראל, יצחק ניסים, כי זוהי ברכה חשובה לחגוג את חגיגות בת המצווה. אפשר כמובן לשלב רב שיישא דברים לכבודה, אך אפשר גם להסתפק בחברים ובמשפחה שיקיפו את העלמה הצעירה כדי להנציח את הכניסה לעולם הנערות, עולם ההתבגרות של התפתחות מנטלית, רגשית, פסיכולוגית ופיזית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה כולל יום ספא מפנק?
בילוי בספא או במרחצאות היה מאז ומתמיד נחלתם של בני אדם בכל מקום, בין אם בערים וכפרים נידחים בהם...
קרא עוד »
ספט 28, 2018
בואו להכיר את סיורי האוכל בארץ
אם אתם חובבי קולינריה משובחת, צבעים מרהיבים וריחות מדהימים ובעיקר, אם אתם חובבי אותנטיות, בוודאי...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
טיול מאורגן ללפלנד בחורף
טיול חורף ללפלנד הפכה בשנים האחרונות כמעט לאופנה. רבים בוחרים לעזוב את ישראל החורפית לטובת לפלנד...
קרא עוד »
דצמ 11, 2018