רעיונות לטיולי קרוואנים בחו"ל

רעיונות לטיולי קרוואנים בחו"ל

חושבים לצאת לטיול קרוואנים בחו"ל? אכן רעיון מוצלח שישראלים רבים בוחרים בו. הם מתארגנים ומתכננים טיול, שוכרים קרוואן בחו"ל, ויוצאים לטיול מרתק ומאתגר שממלא אותם בסיפוק והמון הנאות בלתי נשכחות. במאמר הבא תוכלו לקבל רעיונות שונים לטיולים מוצלחים עם השכרת קרוואנים באירופה שישאירו אתכם עם חוויה עצומה ובלי נשכחת. שימו לב שחלק מהיעדים מתאימים גם למשפחות עם ילדים, ואילו יעדים אחרים יתאימו למבוגרים בלבד.

לאן אפשר לצאת לטיול קרוואנים בחו"ל?

  • מסלול מעגלי בדנמרק – המסלול מתחיל בעיר המבורג. היות ומדובר על מסלול מעגלי גם נקודת הסיום תהיה שם. המסלול מתפרס על פני נסיעה של כאלף ק"מ ומומלץ להקצות לו בין שמונה לשניים עשר ימים. המסלול מתאים מאוד למשפחות מכיוון שהוא לא כולל שעות נסיעה ארוכות, אך מציע מגוון אטרקציות שמתאימות לילדים.
  • מסלול בצפון ספרד – טיול זה מתחיל בעיר הספרדית מדריד ומסתיים בברצלונה. מדובר על נסיעה של אלפיים חמש מאות עשרים ק"מ, והוא נמשך על למעלה מעשרים ימים. בטיול זה תפגשו כפרים ירוקים שממוקמים בינות להרים, באזור קיימים מבנים עתיקים עוד מימי הביניים, עיירות נופש ציוריות והמון אומנות ספרדית במיטבה. הטיול כולל גם ביקור בערים החשובות ברצלונה ומדריד, והוא חוצה את חבל הפירנאים בין ספרד לשכנתה צרפת.
  • טיול לשוויץ ואיטליה – אם אתם רוצים לצאת לאזור האגמים ולבקר בשוויץ הקסומה ואיטליה, זה המסלול שמתאים לכם. הטיול נפתח במינכן ומסתיים שם. הטיול כולל נסיעה של 1535 קילומטר. כדי למצות את האזור מומלץ להקצות כשבועיים ימים לטיול זה. הטיול מתאים לעונת הקיץ.
  • מסלול מקיף סקנדינביה – הטיול הזה מביא אתכם מהמבורג אשר בגרמניה אל דנמרק. הטיול ארוך למדי והוא כרוך בנסיעה של 2750 קילומטר, ולכן יש להקצות לו כשלושה שבועות. הוא מתאים ביותר לעונת הקיץ. בטיול זה תיהנו מנופים קסומים וביקור בפיורדים אשר בנורבגיה. בדנמרק תוכלו לספק לילדים מגוון אטרקציות מאתגרות.

אכן, מגוון אתרים ומסלולים מרתקים ממתינים לכם בחו"ל. אז אם אתם מחפשים רעיונות מוצלחים ואתם רוצים לצאת עם המשפחה או עם החברים לטיול קרוואנים בחו"ל, היכנסו לאתר https://www.bandana.co.il/WebSite/Home.aspx ותוכלו להגשים את החלום!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירת אבקת חלבון: שיקולים חיוניים
בעולם הכושר והתזונה, בחירת אבקת החלבון הנכונה היא החלטה מכרעת. כסמכות בתחום זה, המטרה שלי היא לספק לך...
קרא עוד »
ינו 28, 2024
לא רק מגנטים, אטרקציות לחתונה
חתונה בקרוב? ההתרגשות הולכת וגואה, וגם ההכנות הרבות וביצוע אינספור סידורים לקראת האירוע המיוחד אותו...
קרא עוד »
נוב 26, 2019
ניחתנתם בקול של מלאכים? נצלו אותו להקלטת שיר כניסה לחופה שלכם!
אין דבר יותר מרגש מופלא ומיוחד מאשר חתונה, טוב אולי דבר אחד, חופה. החופה היא הטקס מהדהים ביותר שתערכו...
קרא עוד »
אוק 27, 2018