מגשי אירוח שמתאימים להרמת כוסית

הרמת כוסית במשרד מאפשרת לכל העובדים להתכנס יחד כדי לציין מאורע חשוב כמו חג, מסיבת יום הולדת, פרישה מהעבודה ועוד אירועים מיוחדים אחרים. כיוון שלרוב מסיבות הרמת כוסית נערכות לזמן קצר במסגרת יום העבודה, יש להתאים אליהן את סוג הכיבוד הנכון שיוגש להנאת כל העובדים המשתתפים. מגשי אירוח להרמת כוסית יציעו למוזמנים אוכל קליל שמיועד לנשנוש ולא ארוחה, ולכן מגשים כאלו יהיו מאופיינים במנות קטנות בסגנון פינגר פוד שיהיה נוח לאחוז בהן וקל לאכול.

לכן אם אתם מתכננים לערוך הרמת כוסית בעסק שלכם, הנה הצעות לכמה מגשי אירוח שיוכלו להתאים לקונספט של המאורע:

מגשי אירוח עם כריכי ביס

אם הרמת הכוסית נערכת בשעות הצהריים וסמוך יחסית לשעת הארוחה במשרד, תוכלו לפנק את העובדים עם מגשי אירוח שיהיו גם טעימים וגם משביעים וכוללים כריכים קטנים ומגוונים במילויים וטעמים. ניתן לבחור בכריכים העשויים מלחמניות ביס, בייגלה, טורטיות, ברוסקטות ועוד בסיסי לחם אחרים שיכילו את המילוי הטעים של הכריך.

מגשי מאפים מלוחים ומתוקים

עבור הרמות כוסית שמתוכננות לשעות הבוקר או אחה"צ, יתאימו מגשי אירוח עם כיבוד קל שכיף לנשנש כמו מאפים מתוקים ומלוחים או אם אנחנו בפורים אז אוזני המן טבעוני. המאפים יהיו קטנים ונוחים לאחיזה, וגם הסידור שלהם במגש יהיה הרבה יותר מעניין ומושך את העין.

מגשי פירות מעוצבים

אפשרות נוספת למגשי אירוח שיכולים להיות בהרמות כוסית, ולהתלוות למגשי אירוח נוספים או לעמוד בפני עצמם, והם יציעו לכולם מבחר של פירות מתוקים ומרעננים שכיף לאכול בכל שעה ביום. ניתן לשלב עם מגשי הפירות גם מגשי אירוח נוספים המכילים מנות אחרונות כמו מגשי ירקות, סלטים אישיים וגם קינוחים אישיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טבעות אירוסין
טבעת האירוסין היא סמל לאהבה ומחויבות. זוהי גם אחת ממתנות החתונה הפופולריות ביותר. טבעת האירוסין...
קרא עוד »
ספט 07, 2022
גילוי יתרונות נסתרים: כוחם של השדכנים
בתחום בחירת בני הזוג, תפקיד השדכן של בן זוג נשאר לעתים קרובות אפוף מסתורין. כמומחית מובילה בתחום...
קרא עוד »
ינו 22, 2024
סדנאות לגיל 50
גיל 50 הגיע, וזה הזמן לגלות איך אתה יכול להפיק את המרב מהפרק החדש הזה בחייך. סדנאות לגיל 50 היא סדרת...
קרא עוד »
דצמ 20, 2022