הסיבה שהלכתי לבחור עם אשתי לעתיד את טבעת האירוסין שלה

טבעת אירוסין

בדרך כלל, כשגברים מחליטים לרכוש טבעת אירוסין לבת הזוג שלהם, אז הם לא באים איתה לרכוש את הטבעת, אלא הם הולכים עם אחד ההורים, אחד האחים או אחת האחיות, ויש מי שמעדיף לקחת חבר או חברה, שלו או שלה, בשביל לקנות את הטבעת. הרי מה ההיגיון לקחת את בת הזוג לקנות טבעת, אם כל הרעיון זה לשמור את העניין בסוד?

אך יש גם גברים שמעדיפים לנקוט בגישה אחרת וכן לקחת את בת זוג איתם. הם מעדיפים לעשות זאת כך מכמה סיבות, למרות שזה יכול לפגוע בגורם ההפתעה של הצעת הנישואין ובכל מה שכרוך בעניין מבחינה מסורתית, אז הגבר מבקש את ידה של האישה וזו משיבה לו בצורה חיובית ואז הוא עונד על הטבעת על האצבע שלה.

ובכן, מדוע גברים בוחרים כן לקחת את בת הזוג שלהם לרכוש טבעת אירוסים? יש לכך מספר סיבות. ראשית, בצורה כזו, הם לא צריכים לקבל החלטה לבד, הם יכולים לאפשר לאישה להחליט איזו טבעת היא רוצה, לפי מה שנראה לה יפה ומתאים לאצבע שלה.

שנית, כך היא יכולה למדוד את הטבעת ולראות אם זה מתאים לה. במקום שיווצר מצב שהוא יקנה לה טבעת ואז יצטרך לבצע תיקונים בשביל שזו תתאים לאצבע שלה.

שלישית, בצורה כזו, אפשר להחליט האם לשלב בטבעת יהלומים או דברים אחרים שיכולים להתאים לאישה. במובן מסוים, גברים שלא מבינים בטבעות ותכשיטים ירגישו הרבה יותר נוח אם האישה תהיה זו שתחליט ותבחר בעצמה ולא אם הם יצטרכו להחליט עבורן.

מי שחרד שמא, אם הוא יציע לבת הזוג שלו להגיע איתו לקנות טבעת, כל הרעיון של הצעת נישואין בהפתעה ירד לטמיון, יכול דווקא להתגבר על כך אם הוא ישלב בתהליך הרכישה את הצעה. אפשר למשל, לקחת את בת הזוג לחנות תכשיטים http://www.mjm.co.il בהפתעה ושם להציע לה לקנות טבעת יפה, ולהציע לה נישואין, או להציע לה לפני כן ומיד ללכת איתה לחנות ולקנות איתה טבעת שהיא אוהבת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות חיוניות לשליטה בעיצוב פנים
עיצוב פנים הוא יותר מסתם סידור רהיטים בצורה אסתטית בחדר; מדובר ביצירת חללים המשקפים סגנון אישי...
קרא עוד »
אפר 29, 2024
תובנות מומחים: בחירת יועץ המשכנתאות הנכון
מחפשים יועץ משכנתאות אבל מרגישים מוצפים מהאפשרויות? כסמכות מובילה בתחום, אני כאן כדי לספק תובנות...
קרא עוד »
מרץ 26, 2024
מגפי נשים – הכיני את רגלייך לחורף
חלק זה עוסק במגפיים לנשים. מגפיים לנשים הם סוג של הנעלה הנלבשת על כפות הרגליים ומכסה את כל הקרסול,...
קרא עוד »
דצמ 07, 2022