מור קורן ביקורת

מור קורן ביקורת

כל תלמיד שמעונין ללמוד באחת האוניברסיטאות האיכויות בארץ נזקק לעבור בחינה פסיכומטרית והדרך לעשות זאת היא לימוד בבית ספר ברמה גבוהה כדוגמת בית ספר מור קורן. הלימודים המתנהלים בבית ספר זה הם ברמה גבוה, באווירה נינוחה, עם מורים ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג ושיטת לימוד ייחודית למוסד לימודי זה. מרבית הבוגרים שסיימו את לימודי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בבית ספר מור קורן מעידים על שיטת לימודים המאפשרת גם למי שמתקשה לעמוד ולהצליח בבחינה.

כל הבוגרים המשיכו ללימודים גבוהים והם משמשים במובילים בתפקידיהם. כששואלים תלמיד שזה עתה עבר את המבחן מה הוא מתכוון לעשות התשובה של רבים "תוצאת הפסיכומטרי מביאה אותי לחדש את מחשבותיי לעתיד".

מור קורן בית ספר מושלם

שיטת הלימודים מעמידה את התלמיד, במיוחד התלמיד המתקשה, במרכז. כיתות הלימוד כוללת כיתות קטנות שיכילו בין 8-10 תלמידים. גודל הכיתה מאפשר למורה התייחסות פרטנית לכל אחד מהתלמידים. בזמן שהכיתה מתרגלת את החומר שנלמד המורה מחזק ומתגבר את התלמידים שנזקקים לכך.

לאורך כל השנים בהם קיים בית הספר מור קורן כל הביקורות היו חיובית ומעולות, בגלל שזה בית ספר מושלם. כאמור, מרבית הביקורת הן חיוביות ורבות מהן מועלות לאתר האינטרנט של מור קורן כדי שיגיעו לקהל רחב הגולש באתר. ככה תלמידים יכולים להבין מדוע זה בית ספר כה נהדר.

דוגמאות למה תלמידים חושבים – ביקורת מור קורן

יהודית שלמדה במכינה של מור קורן בשנת 2009, כשלבית הספר היו שלוש שנות התנסות, כותבת בביקורת שלה שההחלטה על הלימודים בו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שקיבלה עד אותה שנה. עוד היא כותבת שהיא בטוחה שההצלחה שלה בעת שלמדה באוניברסיטת באר שבע לא הייתה מגיעה למה שהגיעה אילולא לא עברה את המבחן לאחר שלמדה במור קורן. היא מציינת בביקורת שלה שהמורים שמלמדים יודעים את מלאכתם נאמנה ויש לה רק מילים טובות להגיד לכל אחד ואחת מהמורים.

לא צריך יותר. ביקורת כזו ועוד רבות שנכתבו למור קורן, על ידי בוגרי השנים הקודמות מעידות על איכות ורמת בית הספר. ביקורת נוספת שנכתבה על ידי בוגר מהעבר, יגאל, מצוטטת בפליירים ובאתר האינטרנט של המוסד והיא אומרת כך:

"שמי יגאל, למדתי בבית ספר מור קורן בשנת 2007. בית הספר היה בחיתוליו אבל הדבר לא ניכר בזמן הלימודים. רוב המורים שלימדו אותנו שמו דגש על החומר שצריך לשנן אבל לא פסחו על הצד הרגשי, האישי של כל אחד מאתנו התלמידים. בנוסף להכנה לקראת הבחינה עצמה הם השקיעו גם זמן ללמד אותנו להיות רגועים בעת הבחינה, לתת את הדעת לכל שאלה ושאלה ולהקפיד על מחשבה טרם המענה. האווירה בבית הספר נעימה ונינוחה ונותנת חשק לבוא וללמוד. אני ממליץ לכל אחד שמתלבט באיזה מקום ללמוד לקראת הבחינה לבוא וללמוד במור קורן".

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מערכת קניית כרטיסים להופעות
קניית כרטיסים להופעות הפכה להיות יעילה מאי פעם. עברו הימים בהם היינו צריכים להגיע פיזית למקום האירוע...
קרא עוד »
יול 18, 2021
איך לעצב את גני הילדים עם מדבקות קיר? 
עיצוב חלל גן יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתם מחפשים ליצור סביבה שובבה ומסבירת פנים לילדים...
קרא עוד »
יונ 14, 2023
פתיחת העולם של תכשיטי מעצבים מקוונים: מדריך להתאמה
במרחב העצום של האינטרנט, תחום תכשיטי המעצבים זורח כמו מגדלור של תחכום וסטייל. כמומחית מובילה בתחום,...
קרא עוד »
נוב 01, 2023